Information angående e-fakturor

Som du säkert märkt så fungerar inte e-faktura via din internetbank längre. Det beror på ett antal tekniska problem som har uppstått då Mariehus AB har fusionerats in i Mariehus Fastigheter AB. Det betyder att just Mariehus AB inte längre finns som bolag utan numera heter vi Mariehus Fastigheter AB med nytt organisationsnummer.

Eftersom vi är ett nytt bolag med nytt organisationsnummer så har vi inte längre något e-faktura-avtal med bankerna för Mariehus AB. Alla nya avtal är inte klara ännu, men så fort vi fått besked om att allt är klart för e-faktura igen så meddelar vi detta.

Det innebär att du som hyresgäst hos oss på nytt måste ansöka om e-faktura i din internetbank, men invänta först besked från oss att allt är klart.

Fram tills dess att alla avtal är klara och alla konfigurationer är uppsatta igen så kommer din hyresavi som pappersfaktura via posten.

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta innebär för dig som hyresgäst.

Dela
Senast uppdaterad 9 november, 2018 av Maria Andersson